om att kasta upp alla bollar i luften.

nu är det gjort. jag har kastat upp alla bollar i luften, på riktigt. jag har sagt upp mig. för gott.

det var på samma gång det enklaste och det svåraste jag gjort. enklaste för att jag var så klar med mitt jobb, med min roll, med min arbetsgivare. svåraste för att jag inte har någon aning om vad jag kastar mig ut i. var kommer jag att hamna, vad händer med mig, kommer jag att bli gladare.

vissa dagar är jag helt tillfreds med mitt beslut, andra dagar håller jag på att gå åt av panik.

men gjort är gjort och jag har 24 dagar kvar på arbetet. sen väntar… ja, nåt. allt. världen. universum.

men den bästa känslan är ändå den här: att jag är modig, att jag har följt det som mitt hjärta sagt mig. nu ska jag luta mig tillbaka och ha tillit till att allt kommer att bli som det ska. det blir ett nytt och enklare liv.

följer ni med på min resa?

Kommentera

