framåt, framåt, framåt

Thailand 2014 144det har gått en tid. vi har flyttat. boat in oss så gått det går och snart ska vi flytta igen. jag har börjat jobba och även om vardagens rutiner ibland tar min energi så har jag ett hopp och en låga inom mig som vet att saker och ting kommer att förändras. även om det kanske kommer att gå långsamt. jag vet vad jag vill, på ett ungefär, och har också skickat iväg min önskan ut i universum.

sen läser jag saker, och idag snubblade jag över texten nedan. det är sånt här som får mig att le, känna tillförsikt och även mod. jag är på rätt väg, det är bara att fortsätta framåt, framåt, framåt. jag är så oerhört glad och tacksam för det jag har nu och för det som kommer att komma till mig. det kommer att bli som det ska, som en klok vän sade.

”You will enter your best year in twelve next year, in August 2015, when Jupiter enters Virgo for the first time in over a decade. That year will span August 2015 to September 2016. To make the most of that coming period, you will need to create space in your life for all the goodies that Jupiter will bring to you. You are in a process now of changing or abandoning arrangements that are no longer meaningful to you. Projects that drain you and seem to lead you nowhere need to go. Distance yourself from people who lean on you all the time for favors but who seem to never seem to do anything for you, even on the simplest scale.”

Kommentera

