Video

kvällsstretch av handleder.

jag har fått för mig att jag vill övervinna min rädsla för att stå på händer. så jag har övat igår och idag och har flyttat rädslan en bit bort. jag kan nu stå mot en vägg helt på egen hand. det är verkligen roligt och jag känner mig lite som ett uppspelt barn när jag kommer ner igen. mina vrister däremot är inte helt uppspelta. snarare lite sura och tvära så jag hittade den här fina videon med skön stretch och nu är de lite gladare. stretchen blev väldigt skön när jag flyttade höften en bit bakåt. prova du med, kanske skönt för dig också?

ekhart yoga,vars youtubefilm det är nedan, är förresten en bra site för online yoga, om du är nyfiken på sånt. kolla in deras website, där finns en del gratisvideor: Ekhart Yoga.

Kommentera

